Älskling, nu har jag shoppat igen....

Sa ju att jag skulle uppdatera er om jag köpte något. Jag skickade sms till Mattias för en liten stund sedan om mitt fynd men jag har inte fått något svar än. Vet inte om det är positivt eller negativt;)

En sådan här fick jag i alla fall köpt hem från Tradera för en liten stund sedan;) 50kr slutade det på och då är det  med frakten på 9 kronor inträknat. 8x48 är den i storlek och jag kom fram till att om den inte funkar på väggen så kan man alltid sätta den på kaklet i badrummet.
Nu får det nog räcka med väggdektorationer för ett litet tag framöver;) Men min ursäkt är att det finns så himla många fina och det är svårt att bestämma sig. Om det sedan ska vara så lätt att byta ut dem så är det ju perfekt. Jag hoppas verkligen att det kommer funka på väggarna och att vi ska kunna använda den i sovrummet istället.

Lyxfällan på tv, här kan vi snacka om att sätta sig i skiten.






Kommentarer
Postat av: Becka

Vi flyttar också den 1 dec, eller något tidigare om vi har tur. Ska bli sååå spännande! :)

2009-10-15 @ 21:39:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag DISSAR pälsmössor jag tycker det är såååå fult! Allt bra med dig idag?

2009-10-16 @ 10:42:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0