Vi är hemma..

.. och har varit ett par dagar nu:P Jag har bara inte orkat skriva. I torsdags när vi kom hem var man ju tvungen att visa sakerna vi shoppat och prata med familjen och sedan var det sägen som gällde.
I fredags var jag i stan och hälsade på Josefin på jobbet och hämtade lite papper på Naturkunskapen, ska ha sista provet i genetik imorgon. 
På kvällen träffade jag Bella, vi åt på pizzerian och åkte sedan för att kolla på film.
Lördagen tillbringades på jobbet då jag tog det egentligen ganska lätta beslutet att säga upp mig (skönt!), efter jobbet åkte jag till Sofie för att kolla på film och ha det lite mys, hon bjöd även på super god mat!
Även igår jobbade jag och sedan tog vi det bara lungt här hemma hos Mattias.
På torsdag jobbar jag i alla fall min sista dag och det ska bli riktigt j*kla skönt! Efter det hoppas jag få lite vikariat inom förskolan. Har ett jobb inplanerat på fredag då jag ska vara på ett fritids:)

Jag är helt förvirrad i tiden för tillfället, troligtvis bara för att vi var lediga hela veckan och sedan jobbat hela helgen både jag och Mattias, för han är nämligen också lite förvirrad:P
Igår när vi satt och åt så var vi båda helt säkra på att det var måndag och diskuterade vad som skulle komma på tv under kvällen. Men när vi sedan väl satt vid tv:n kom vi på att det bara var söndag ju.

Nu i kväll är det råplugg som gäller så att man klarar provet imorgon, och sedan vid 7 ska jag laga mat till Mattias kommer hem. Idag blir det lax och potatisgratäng:)

Bilder från resan kommer när jag återvänder hem till min egna dator igen.


Kommentarer
Postat av: Becka

Ja, tillsist fick jag tag i min kompis som har min extranyckel så strax efter åtta kom jag hem...puh! :)

2009-11-16 @ 22:01:25
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0