Sjukling

Då har man blivit förkyld igen.. Alla dessa små bacill-barn, att man inte ska kunna vara 1 dag på fritids eller förskolan utan att dra på sig något, typiskt ungar:P Ville jobbat idag också, och jag fick förfrågningar. Men förkyldningen talar, det skulle ju vara dummt att smitta alla andra också. Sedan har det varit ganska skönt att bara ta det lugnt också.
Vaknade vid 20 över 5 när Mattias klocka ringde och var sedan vaken till 8, då somnade jag till Tv-shop:P Vaknade efter några timmar, åt lite och kollade på förlossningskliniken, vilket program.. Lika bra varje gång, lite extra känsligt idag men jag skyller tårarna på förkyldningen..

Igår skulle jag och Mattias åkt till Tjolöholms slott på julmarknad, men det regnade ju hela jäkla dagen. Vi hoppades att det skulle sluta men vid två regnade det fortfarande lika mycket så vi åkte till Gekås istället. Fick köpt lite smågrejer. Skulle egentligen kolla på julklappar men det jag brukar inte orka tänka så långt (vilket egentligen bara är 4 veckor, men det känns långt) så det kommer nog sluta med att vi åker dit någon mer gång innan jul.

Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för då har nämligen jag och Bella bokat biljetter till New Moon. Får inte vara sjuk!!




Kommentarer
Postat av: pelle

Just ja, det måste jag publicera ;D

2009-11-23 @ 16:33:27
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå! Allt bra med dig? Hoppas du fick en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 18:39:02
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0