Sista dagen

Idag gjorde jag min sista dag på jobbet, riktigt skönt. Imorgon börjat det nya livet som vikarie på ett fritids sedan får vi se hur det blir med jobb. Men jag hoppas verkligen att jag kan få så att jag klarar mig.
Sedan håller jag också tummarna för att jag ska komma in på utbildningen:)

Lägger upp de sista bilderna från London, man längtar verkligen tillbaka när man kollar på dem. Nästa gång ska vi åka dit på sommaren, då har jag varit där under alla årstiderna. Skönt att slippa tänka på tjocka kläder och jackor mitt i sommaren.


Westminister Abbey



Min underbara pojkvän<3 http://themeaningofsoul.blogg.se

Turist i London:P



"Mrs Kibble´s Olde Sweet Shoppe" Jag var tvungen att ta en bild på denna lilla söta shop, får lite Astrid Lindgren-känsla:)

Camden Market

En svart svan(?) Tänker inte ni också på Den Lilla Fula Ankungen när ni ser denna?
Ja alltså, han blev aldrig vit och vacker. Ni ser ju, här står han alldeles ensam och mobbad:P

Våran shopping från Camden. Tror ni att jag blev lite uppspelt när jag såg Dirty Dancing tavlan eller? Då ska vi inte tal om hur Mattias blev när han hittade Oasis, det var ju bara till att gräva fram pengarna. Tavlan på London är också häftig såklart. De kommer passa fin fint i vårt hem:)

Jag vet inte om jag skrivit det innan men jag köpte även The Notebook (på bok, hoppas att den är lika bra som filmen) och Patrick Swayze´s bok.. Började läsa prologen idag och insåg att det troligvis (100%) kommer att falla några tårar under denna läsningen. Boken heter "The time of my life" och är skriven av honom själv och hans fru under tiden Patrick var sjuk...



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. =)

2009-11-19 @ 18:44:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh den lilla godisaffärer verkade vara jättemysig ju! Håller med att den har lite Astrid Lindgren känsla över sig! :)

2009-11-19 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0