Julpynt

Ikväll kommer min Mattias hit! Jag har saknat honom, vi har inte träffats sedan i Måndags. Och det är faktiskt inte likt oss, men nu har vi ju packning och grejer att tänka på inför flytten. Sedan känner jag att gärna spenderar lite tid hemma med familjen nu såhär en vecka innan flytt:)

Idag har jag gått igenom mina två lådor med julpynt och faktiskt fått plockat ihop det till endast en, så den andra lämnar jag kvar här hemma istället. Vi kommer inte riktigt att ha platsen till alla grejer, och jag har ganska mycket grejer. Jag hoppas verkligen att vi får tillgång till lägenheten nu nästa helg och inte behöver flytta mitt i veckan.
Mormor var även här idag och mamma permanentade hennes hår, hon hade med sig en inflyttningspresent till oss. En superfin julduk med änglar på som hon sytt:)

Nästa vecka får man i alla fall börja med pyntandet hemma så när alla saker är på plats så ska ljusstakarna fram i fönstren:)




Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, det där att de är en egen ras var ju skitkul! ;D

2009-11-23 @ 13:57:52
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0