Heeeej!

Nu var det ett bra tag sedan, men jag har inte haft varken ork eller något att skriva.
Vi har börjat med frukost nu på jobbet så jag har börjat vid 7 två dagar i rad, att börja tidigt är väl ingen fara det är bara det att jag inte har något att göra. Första kunden halv 9, nästa vid halv 1.. Ganska mycket tid att fördriva med att inte göra något, och då blir man trött...
På måndag åker i alla fall jag och Mattias till London och det ska bli så skönt. Var och växlade lite pengar igår, alltid bra att ha lite löst, känner inte för att lämna ifrån mig kortet på någon marknad eller så.

Idag ska jag plugga på naturkunskaps prov som jag ska ha imorgon, men jag tror inte att jag kommer känna för att plugga hela kvällen så då tänkte jag börja packa ner lite av sommarkläderna. Nu är det ju faktiskt mindre än en månad kvar till vi flyttar!!

Imorgon blir det som sagt Naturkunskap och sedan ska jag göra provet. Efter det ska jag träffa Sofie och fika lite och efter det blir det jobb.

Ha det så bra i kylan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0