Gott folk:)

Det blir flytt redan nu till helgen så på lördag efter klockan 12 får vi dra igång:) Enda nackdelen var att de som bor där nu troligtvis inte skulle hinna städa, men det får det vara värt.
Var lite orolig ett tag att vi skulle få flytta på måndag-tisdag för då hade inte Mattias kunnat vara med, och hur kul är det att flytta ihop med någon om han inte är med:P Men nu löste ju allt sig till det bästa..

Är fortfarande förkyld men känner mig inte riktigt lika hängig idag. Klockan 3 ska jag träffa Bella i stan och sedan ska vi på bio vid 6:)
Tänkte gå och hälsa på tjejerna på gamla jobbet också och kolla om chefen skrivit intyg och grejer till mig.

Imorgon ska jag hem till Mattias och hjälpa honom med packning och flytta lite möbler som hans föräldrar ska ha. Sedan på torsdag så ska jag packa klart alla mina saker:)
Sååå kul det är!




Kommentarer
Postat av: julia

hej!, fin blogg :) allt bra med dig ? (L)

2009-11-25 @ 18:42:25
URL: http://blomgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0