Flyttad

Då var man Falkenbergare:)
Nu sitter jag i våran lilla mysiga lägenhet och lyssnar på musik. Ska snart ta tag i högen av disk och sedan sätta mig i bilen och åka upp till gekås. Vi var där förra helgen och jag hittade så fina gardiner men Mattias tyckte inte att vi skulle köpa dem innan vi fått lägenheten och det är väl rätt. Var väl kanske bra att jag väntade för nu får jag ju åka dit ensam och inte behöva tänka på någon annan än mig själv när man trängs där inne.
Igår var vi på Ikea och köpte en matta att ha vid soffan, en röd sådan (snyggt;), en hylla, balkongbelysning och lita andra små saker. Mattias ska dit i veckan igen för att köpa tv-hyllan som vi ska ha eftersom att den var slut när vi var där.

Disken väntar:)

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0