Billigt är bra.

Igår ringde Mattias och frågade om vi fortfarande ville ha slagbordet på Ikea, vilket VI (läs:Det är jag som bestämmer;P ) ville.

Hans föräldrar var nämligen på Ikea och hade hittat bordet för 999 kronor istället för 1800 som det egentligen kostade. Detta endast för att bordet hade ett "kvisthål" för mycket (5 istället för 4 eller vad det var). Så jag blev i alla fall jätteglad och nu har vi ett köksbord också, för samma pris som man kan hitta ett begagnat för på blocket.
Jag tackar Mattias föräldrar för hjälpen och mina föräldrar för att de tänker betala och ge oss detta som en inflyttningspresent:) Åh, vad det är kul att flytta!

Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag ska vara ledig och åka med min älskade till London<3

Jag känner mig så glad idag, höll nästan på att skriva Älskar er som avslut:P Men det jag menar är ju så klart;

Ha det så bra och ta hand om varandra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0