Student!

Då är man hemma efter kvällens festande hemma hos Amanda, som för övrigt alltid tar på sig att ha festerna, vilket vi tackar för:) Åkte hem vid 12, kände att det är bra att avbryta när det är som bäst.
Under gårdagen firades det hela tiden. Var och åt middag med klassen efter det samlades alla studenter i sparbankshallen för lite mingel och sedan springa ut vid 16.. Precis när vi ställde oss på flaket så började det givetvis att regna, och inte lite heller. Sedan dess har det regnat konstant tills nu ikväll.
Kände inte något behov av att åka in till stan igår kväll så jag stannade hemma med släkten och hjälpte sedan till med städandet. Regnet gjorde verkligen att man kände sig omotiverad till att festa. Men jag är helnöjd med dagen ändå.
Jag vet att alla säger att det är studenten och "du gör bara detta en gång i livet" men jag känner inte för att supa och bli full. Jag har aldrig i mitt liv varit sådan, så varför skulle jag bli det nu? Så länge man inte ångrar något så är det ändå okej, tycker i alla fall jag. Jag kan inte tänka mig att jag sitter om några år och tänker tillbaka på min student och ångrar att jag inte drack mer eller var ute och festade mera.
Nu börjar det bli dags att dra sig i sängs, Mattias har redan somnat, och det ser inte helt fel ut faktiskt...





God Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0