Ökat antal läsare..

Sedan behöver jag ju inte avslöja vilka mängder människor vi pratar om, men ändå;) Fler läsare än Mattias är bra.... Så nu vill man ju inte göra er besvikna..
Hela denna dagen har spenderats på mitt nya jobb, en glassbar (eller vad man ska kalla det), som öppnar imorgon:) Vi var där vid nio idag för att få lite utbildning på kaffe maskinen och de olika glassarna. Trodde att jag kanske skulle vart hemma några timmar senare, men 9 timmar är väl några va? Trodde verkligen inte att vi skulle hålla på så länge, men där var långt ifrån klart för öppning imorgon vid 11. Sällskapet var däremot underbart, så tiden gick fort. Vi är 6 stycken tjejer som ska jobba där och chefen:) Tror att detta kommer bli toppen. Imorgon ska jag till mitt andra jobb mellan 11-14 sedan drar jag direkt vidare in till det nya och stannar där till 22. Så är du i varberg, kom förbi och ta en glass.
Kvällen blev inte riktigt som förväntad, Mattias skulle kommit hit men tyckte att han kunde hitta på något annat, så var det med de. Tror att ni kan se bitterheten i denna mening, och jag behöver inte säga något mer än så...
Var även hos min moster idag och hämtade bilderna som hon tog på studenten, har inte hunnit kolla på de än men jag tror att de är skit bra.
Ne, jag vill kolla på dem nu. Ha en skön kväll i sommarvärmen:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0