Midsommar

Imorgon är det midsommar, och jag hoppas verkligen att det för en gångs skull inte behöver regna på denna dag. Just nu så regnar det faktiskt inte, med det blåser en himla massa och det är ju inte heller nått vidare väder att sitta ute och grilla och ha det mys i. Förra årets midsommar förlovade jag och Mattias oss, så dagen spenderades hemma med familjerna. Detta året tänkte vi grilla med ett gäng kompisar, jag hoppas verkligen att det blir bra och trevligt. 
Vet egentligen vad jag ska skriva idag... Inget speciellt har hänt, har bara allmänt tråkigt. Men nästa vecka drar det igång med lite mer jobb:) Ska även på utbilning för att lära mig mer om glassförsäljning. 

Om vi inte ses eller hörs innan fredag så ha en riktigt bra Midsommar:)

Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0