Jag och en blogg?

Kommer detta verkligen att fungera? Känner just nu att jag inte fattar någonting, men ändå så känns det som en kul grej att göra. Skönt att bara kunna sätta sig här och skriva om allt och inget och veta att det kanske är någon där som läser vad jag känner. Jag ger detta ett försök i alla fall.
Så, vad ska man skriva i sitt allra första inlägg? Om studenten kanske...
Imorgon är det dax, och jag är så jäkla nervös. Har knappt ätit någon frukost och väntar bara på att tiden ska gå, de är nästan så att man vill att det bara ska vara över, men samtidigt så vet jag att när det väl är över så kommer jag tänka tvärtom. Just nu när man tittar ut så blir man inte särskilt sugen på att springa ut och åka lastbilsflak och allt vad det innebär med student. Regn, grått och trist. Vi får verkligen hoppas att det blir uppehåll imorgon, gärna runt 16 tiden.
Om 2 timmar ska man åka iväg och klä flaket och det är jag som står för musiken, jag hoppas verkligen att allt kommer att fungera som det ska... Annars är det ju jag som kommer få ta all skit. Bara för att en del inte kan vara tacksamma för att man försöker och att man dessutom fixar det gratis.
Var inne i stan igår för att fixa det sista inför studenten. Skulle även köpa en nalle till en kompis i en annan klass men jag kom fram till att det inte fanns några roliga nallar så då fick jag hitta på något eget istället. Det fick bli en stålmannen-anka som jag hängde i ett gul-blått snöre tillsammans med en visselpipa. Är faktiskt själv ganska nöjd med min idé;)
Nehe, mamma tyckte att jag skulle städa hela huset, får väl se hur det blir med det. Jag börjar nog med mitt egna rum...

Kommentarer
Postat av: Johanna, gravid i vecka 40

Du är inte ensam om att tro att den är kommen eftersom jag inte skrev nått igår. Men som sakt, inte än :) Det kommer väl när den är som minst väntad kanske? Eller vem vet, ikväll när några släktingar kommer för att fira mig. Vet vem som sagt ;)



Kul att du kikade in. Välkommen fler gånger :)



Kram Johanna

2009-06-10 @ 15:31:04
URL: http://hojtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0