Grey´s

Då sitter man här igen och Grey´s går på TV:n här brevid. Vilken bra serie säger jag bara!
Eftermiddagen har man spenderat med att klä flak och grillat hos en i klassen, myys var det:)
Nu när jag kom hem tänkte jag göra ett försök med att måla mina naglar med en en fin liten vit kant. Vit kant-ja, fint- inte ett dugg. Snett och vinnt, men jag orkar bara inte göra om det nu. Det får vara så, man behöver inte kolla på så nära håll, för långt bort ser det helt okej ut faktiskt:P
Snart borde man även gå och lägga sig, ska upp vid halv 7 för att sätta i löshåret och göra mig färdig. Vid halv 9 bär det av in till stan där vi ska äta frukost hos en i klassen, halv 12 ska vi fotograferas, 12 äter vi och sedan vid 4 springer vi ut! Det är ju helt sjukt att man har gått i skolan i 13 år, det var fasen inte längesedan man började i F-klassen..

Vad hände nu? Dog just Izzie och George? Herregud. Jaha nu måste man vänta till nästa vecka för att veta hur det går. Grey´s är absolut den bästa serien som går just nu!

Ne du, sängen väntar. Sov så gott:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0