Gekås

Fick aldrig skrivit något igår, Mattias tyckte att jag skulle låta bli att skriva varje dag eftersom att jag lär bli beroende då. Men än så länge så ser jag inte det som ett problem. Jag tycker faktiskt att det är skönt att få skriva lite då och då, lite som alla dagböcker man hade när man var yngre. Skillnaden är bara att här kan folk läsa vad man har att berätta, för oftast så vill man ha något sagt även om man skriver det i en dagbok som är låst.
Igår åkte vi i alla fall till gekås efter att ha tagit en låång sovmorgon. Fick köpt ett par fina byxor för ovanlighetens skull. Kul när man kan hitta något som ser bra ut och inte kostar en förmögenhet, man är ju trots allt bara en fattig student.
Mattias köpte även ett, om jag får säga det själv, riktigt snyggt draperi som nu hänger in till sovrummet så att man inte ska få solen i ögonen på morgonen. Egentligen är det ett par gardiner men det blev faktiskt mycket bättre än det vanliga svarta lakanet som hängde där innan. Herregud, vad skulle han gjort utan mig. Visseligen så är det han själv som har hittat och köpt de flesta sakerna men frågan är om han ens hade brytt sig om att slänga ut den bruna gamla skinn soffan eller köpt ett par stolar till köksbordet så man slipper sitta i soffan och äta, om han inte hade träffat mig? Jag är i alla fall nöjd med hur han har fixat det här nu. Fast det är klart att jag hade älskat honom även om han skulle behållt den gamla soffan;)

Tycker allt att det är riktigt snyggt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0