Vart tog solen vägen?

Egentligen så ska man väl inte säga något, när det väl är soligt och skönt så klagar man över att det är för varmt och svettigt. Men nu när det är molnigt och tråkigt så vill man att det ska bli sol igen. Aldrig blir man nöjd:P
Man får verkligen hoppas att det kommer bli sommar nu i juli och augusti också, att detta inte var all sommar vi skulle få i år.
De senaste två åren har det regnat hela juni i stort sett, jag har vart på Värö Bruk och jobbat som målare då så man ar ju lite beroende utav vädret. Det blev mycket innomhus målning under juni månad, och nu i år har det vart skitfint. Det är då man är lycklig över att man inta är kvar på Bruket, fasen för att stå och måla ute i den hettan som vart, usch!

Idag ska man till stan med Veronica, kolla lite i affärer och äta lite mat, sedan så är det jobb som gäller vid halv 5. Efter att man jobbat ska jag hit, hem till Mattias igen. Ska bli skönt att var ledig imorgon, bara får ligga kvar i sängen och mysa en stund och sedan få gå upp tillsammans. Istället för som typ idag när jag knappt märker när Mattias går upp vid 7 eller vad det var och sedan säger hejdå, två sekunder efter att han låst dörren så sover man som en klubbad säl ( ta inte illa upp kära djurvänner) en stock igen.
Det ska i alla fall bli kul att träffa Veronica igen, har inte träffat henne sedan midsommar. Jag har verkligen inte haft tid med allt jobb som har vart hela tiden, men idag så blir det av:)
På tal om shopping, jag måste gå in och kolla hur mycket pengar jag har kvar:P



Är man lat och inte orkar gå upp för trappan för att hämta en toffs så tar man vad man hittar;)



Och som ni ser så är det något jag gjort förr:P

Shoppa lugnt:)

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0