REA

Jag handlar nästan aldrig på rea. Jag lyckas inte hitta något som är både snyggt och i rätt storlek, de enda som brukar finnas kvar är de där bebisstorlekarna, helt värdelöst. Men idag gick jag i alla fall in på Gina Tricot, tänkte bara kolla lite och sedan så hade jag 100 kronor kvar på ett presentkort.
När jag gick där bland galna tjejer som knuffas och sliter åt sig kläder så såg jag (det var som ett skimrande ljus om den) en kjol:P Jag var på Gina för en två veckor sedan och provade en kjol men kände just då att jag inte hade riktigt råd, men nu så hängde den bara där, och det var i min storlek, för bara 49 spänn! Jag var ju bara tvungen:) Till det köpte jag ett par färgade leggins och underkläder för 29 kronor delen. Kan det bli mycket bättre eller? Och eftersom jag hade presentkortet så behövde jag bara betala 36 kronor för dessa fynd. Jag typ svävade påväg tillbaka till bilen. Man blir så himla glad när man hittar såna bra saker så billigt, jag känner mig så lycklig, så fullständig:P

Var även inne på jobbet för att hämta en kamera som jag ska få låna nu under semester utav chefen, har man tur eller att man har en sådan underbar chef som dessutom säljer kameror i sitt andra jobb? Så nu är jag en stolt ägare till en systemkamera i en vecka, en pentax. Dessutom var där en riktigt snygg väska till den också. Så vi får väl se om det blir ett köp av en sådan när man kommer hem igen:)

Tycker så synd om min älskling idag, han jobbar nere i Båstad och allting bara krånglar och han kommer inte att vara hemma förrän sent inatt och imorrn ska han hålla på med packning och tvättning. Jag älskar dig Mattias.

Vill även passa på att säga grattis till Sofia och Jonas (http://frusofia.blogg.se/) som har gift sig i helgen:) All lycka till er, och stå på er!
Och även massa grattis till Em och Hampus (http://ellamarie.blogg.se/) som idag fick sina efterlängtade tvillingar Adele och Joel!

Så himla roligt:) Jag är så glad idag:P
Nu har jag varit med om en massa födslar genom bloggar, och inte får man nog heller:)

Ha det så underbart allihop!



Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0