Ny mobil

Då har man fått tummen ur och köpt en ny mobil (samma nummer), efter tre år. Men vadå, den har ju fungerat!?
Det blev i alla fall en W302 denna gången, vilket är typ min gamla mobil fast i en nyare lite tunnare variant:P
Det enda som jag har saknat på min gamla tegelsten är en klocka där uppe vid batteriet så att man alltid kan se vad klockan (även om man sitter och spelar quadra pop) ;) och på bilden på förpackningen så har denna mobilen en sådan men så var inte fallet när jag satte igång den.. Kan inte heller hitta några inställningar till något sådant, någon som vet? Jaja, jag har i alla fall en mobil som väger ungefär ett kilo mindre än min gamla så nu kan man kanske gå rakt igen;) för er som inte fattar så menar jag att den gamla mobilen var så tung att det vart svårt att gå upprätt, ha ha, kul.

Usch, vädret nu ikväll känns verkligen som "mysa-i-sängen-och-kolla-på-film" väder. Så det är så det får bli senare:)
Nästa vecka fyller min kusin 6 år, vilket gör mig lite fundersam. Sedan hon fyllde 1 har jag gjort en "Absolut Emelie vol. 1,2...osv" skiva. Men vad gör man i år då? När man inte längre får ladda ner?
Jo, jag vet att det är många som gör det fortfarande och bara skrattar åt att något skulle hända. Men jag lovar er att om jag skulle få för mig att göra det så skulle jag åka fast, helt säkert:P
Jag får helt enkelt se om jag hittar antingen en färdig skiva eller några gamla låtar, det som hon tycker är roligt är nog bara att hon har en egen skiva och att det är hon själv som är med på framsidan. Vi får se hur jag löser det hela.

Säng, täcke och film var det. Ha en skön kväll gott folk!

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Daniel

Satsa du på skiva nr 6!

2009-07-30 @ 11:15:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du haft en bra helg! =)

2009-08-02 @ 18:41:19
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0