Ny dag, nya tag.

Om någon timma ska man in till stan och jobba igen. Men före det ska jag till Linda, min moster, och hämta tackkort från studenten. Det är tur att man har en moster som jobbar på expert:) Korten blev super fina, kan lägga upp en bild när alla väl har fått dem:)
Har egentligen inte gjort något speciellt idag, vart ute och gått med mamma och sedan suttit och sorterat lite bilder och så. Jag har tagit fram lite bilder som jag ska framkalla och sedan sätta in i album. Man gör inte så mycket sånt nu för tiden, man har mest bilderna på datorn. Men jag tycker att det är kul att plocka ut de speciella och sätta dem i album. Det är mycket roligare att visa sina bilder på det viset istället för att plocka fram datorn. Sedan blir bilderna i sig helt annorlunda när man framkallar dem, färgerna blir mycket klarare, enligt mig i alla fall.
Så längtar jag tills jag fått hem alla bilderna, en 200 stycken, så man kan pyssla med det. Måste även till gekås och köpa album att ha dem i också, de jag har börjar tryta:P

Ikväll efter jobbet tänkte jag åka till Mattias och stanna där till fredag, ska givetvis jobba också. Men det är lika långt dit som det är hem så då är jag hellre hos honom. Sedan på fredag börjar Weels and Wings, som det står på schemat, vi jobbar tills vi spyr;)

Nu vankas här lax och kall sås:)



Ha en skön dag i värmen.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag såg nämligen på ellamarie.blogg.se att du tycker om Twilight, därför tänkte jag att

du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna [Mest blir det om Robert Pattinson & Kristen Stewart].

Vi har även en frågestund just nu, så om du undrar något, fråga på! :)

2009-07-16 @ 13:20:31
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0