Ljudet av vågorna och fågelkvitter...

Neeej, det är ju ljudet av en gnisslande träningscykel jag sitter här och lyssnar på:P
På TVn babblar Ernst om gamla slitna stolar  och syr gräs eller vad han håller på med.
Men jag ska bara göra klart för er att det är inte jag som tränar, haha nej nej, det är Mattias. Träna kan jag göra när jag blir gammal. Mattias håller just för tillfället på att bränner underhudsfett, japp, det är sant. Den lille spinkige, bränner fett:P Från stortån tror jag det var...
Eftersom han nu tycker det är så roligt att träna och inte äta godis så skulle det vara bra om jag kunnde få ge bort några kilon till honom, så kan jag fortsätta att bara ha de gött och sitta här med datan i knät och känna svett doften..
Jaha, nu ska här lyftas vikter också, gud vad skönt jag sitter här i min fåtölj:) Vi tar lite fika på det sedan och en glass imorrn när jag kommer till jobbet. Vilket verkligen är farligt, att jobba på ett glass café alltså. Speciellt nu när mjukglassmaskinen fungerar igen. Mmm, mjukglass och kolasås. Jag hoppas att jag föräter mig snart:P Om inte annat så kommer ni se mig rulla fram till hösten.. För jag har ju inte den självbehärskningen att säga till mig själv att låta bli, nej nej, här äter vi vad vi vill när vi vill det:P Fast samtidigt så går jag ju inte runt och mår dåligt eller tycker att jag är tjock hela tiden så än så länge är det ingen fara. Så länge man själv mår bra så är ju allt bra:)

Igår var jag och kollade på min kusins nya lilla kanin, så himla söt. Lägger upp lite bilder på Busen också:)

Emelie´s lille Busen

Busen'

Tycker han är så söt när han sitter med ena örat upp i luften hela tiden. Det är så man börjar sakna lilla Nasse igen...



Ha en trevlig Torsdagskväll.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Hej och tack så mycket! Jag har lagom läsare men är tacksam för varenda en :)



Vilka söta kaniner, har också haft kaniner men tyvärr så är de borta nu :(

2009-07-10 @ 08:53:25
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0