Hemma igen:)

Då var man hemma igen efter lite semester, underbart. Den första dagen var dock inte så mycket till semester, vi åkte hemifrån vid 5 och var i Luxemburg och satte upp tält vid 22. Det var en lång dag i bil med många bilköer och felkörningar:P

Vet inte om jag berättade om att jag fick låna en kamera av min chef? Men det tror jag att jag gjorde. Den har i alla fall kommit till användling och efter lite rensning nu ikväll så blev det 300 bilder kvar. Det var väldigt kul att få använda en riktig kamera när man kan se hur stor skillnad det är. Är sugen på att köpa en, får ta och prata med chefen. Denna kameran jag har haft nu gick på vanliga batteri, visseligen den lite dyrare varianten, men jag vet inte riktigt hur länge de varar. Någon som vet vad som är bäst? Ska man kanske satsa på en kamera där man kan ladda batterierna istället?

Man känner sig rätt så trött efter allt, inte allt för mycket "semester" och avslappning. Åkt bil en massa, även om man sover mycket så är det inte direkt utvilande. På nätterna har vi sovit i tält, första natten åskade det en massa så då fick man inte så mycket sömn och sedan tält överhuvudtaget är inte i riktigt lika skönt som min säng. Det lär i alla fall bli en rejäl sovmorgon imorrn:) Det är dock inte lika kul att sova ensam, saknar Mattias en massa. Det är jobbigt när man umgås hela tiden och sedan inte träffas helt plötsligt och det är så mysigt att bara ha semester tillsammans och hitta på saker.
Imorgon är det jobb igen, skulle egentligen vara ledig men de behövde mig på eftermiddagen/kvällen så det är bara till att ställa upp, har ju trots allt varit ledig i en vecka och jag börjar inte innan halv 4. Sedan är det jobb resten av veckan att se fram emot.

Nu ska jag lägga mig och få min välförtjänta sömn, sov så gott allihop!

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0