Helgen som gick för snabbt...

Jaha, då var ledigheten över. Det är dock skönt att veta att jag är ledig igen nästa vecka när vi ska åka till Luxemburg.
Egentligen så tycker jag det är väldigt roligt att jobba, när man väl är där, men det är innan när man ska finna ork till allt som det är lite jobbigt. Och sedan så är det ju väldigt skönt att få vara ledig ibland.
Denna veckan jobbar jag varje dag, plus att det är Weels and Wings i helgen så vi lär ha en del att göra. Det kommer bli långa dagar med mycket stress. Fast samtidigt så är det skönt att slippa vara ute och festa. Är inte mycket för det där med att dricka och så, gör det nästa aldrig. Jag ser lixom ingen större mening med det.

I lördags var jag och Mattias på Ikea och shoppade lite. Mattias fick köpt en byrå in till toaletten och lite andra bra-att-ha saker medans jag köpte nytt täcke och kudde. Tycker att Ikea är väldigt bra, för det jag köpte gav jag jag 200 spänn, och då är det ju ändå bra saker.
När vi skulle åka hem pajade rutan på förarsidan i bilen, eller rutan pajade ínte, den bara försvann ner i dörren:P Så vi åkte hem till min far så att han fick kolla på det och satt dit rutan igen.
Det kändes så himla konstigt att bara komma hem sådär på en snabb visit. Jag höll nästan på att fråga om jag fick låna toaletten, vilket är helt sjukt eftersom att jag bor där, jag får väl gå på toa när jag vill:P
När vi sedan kom hem  satte vi ihop byrån, och höll faktiskt sams under hela ihop-sättningen. Vilket inte vart fallet andra gånger när vi byggt ihop möbler tillsammans. Det har slutat med att jag skickat iväg Mattias att göra något annat medans jag fixat färdigt. Det är så när man ska vara den händiga i förhållandet:P Men denna gången klarade vi det så därför var jag tvungen att tjura över något annat under kvällen istället. Man får faktiskt vara lite bitter ibland och jag tycker faktiskt inte om att han röker... Men nu är vi vänner igen:P Jag älskar dig Mattias<3 
Söndagen spenderades tillsammans med Cissi och Marcus på Liseberg, vilket var väldigt skoj. Åkte den nya attraktionen och höjdskräcken för första gången. Höjdskräcken var fräck, kittlade dödsskönt i kistan.
Tycker det är så orättvist när en del går runt med massa stjärnvinster och jag kan inte ens kan vinna en liten plopp. Varför ska jag aldrig få vinna stjärnvinsten med daim eller plopp för? :P  

Denna dagen ska jag fördriva här i ensamheten till 4 då jag ska åka till jobbet, sedan efter det åker jag hem till familjen igen.



Tror inte jag har fattat än att man inte ska tillbaka till skolan till hösten igen och träffa alla. Tycker vi kör en återtäff at my place när jag ska ha 20års fest nästa år;)
 
Ha en bra måndag.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: tack så jätte mkt! :D



haha.. Silverfallet är en av de vackraste platserna jag upplevt! Om du har chansen så skall du absolut besöka den! :D

2009-07-13 @ 20:39:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: hehe oki :p Smaken är ju som baken ^^ hehe

2009-07-13 @ 20:40:52
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0