Dagen idag..

Blev idag väckt av Mattias, som i vilket fall som helst inte kunde prata för att han inte hörde vad jag sa.. Men men, nu är man i alla fall upp och har fått duschat och nu sitter man här. 
Lite senare ska jag åka till min kusin, Emelie och kolla på hennes nya kanin som hon fick hem igår. Tror bara inte att det är lönt att ta cykeln och trampa dit riktigt än, för de är nog knappt vakna än:P

Jag missade minnesstunden för Jackson igår eftersom jag var och jobbade, men jag kollade på konserten som TV4 visade senare(som höll på typ till 1).
Så sjukt mycket folk, jag vet ingen exakt mängd på hur många där var men det var fruktansvärt många. Folk fick bäras ut helt avsvimmade och alla skrek och grät hela tiden. Bara att vara där måste vara mäktigt även om man inte är ett mega fan och ska stå och gråta hela tiden bara för att han är typ en halv kilometer ifrån en:P
Men det hade vart fräckt att fått uppleva en sådan konsert, eller kanske bara en konsert.
Har aldrig ens vart på en, vad jag kan komma på... De skulla vara om Rapsody in Rock räknas? Men det var inte så värst bra, Johan Glans var det bästa på hela kvällen just då. Nu i år hade det vart häftigt att gå på den eftersom att det ska vara i Falkenberg, men det blev inte av. Är man ledig får man väl hålla sig utanför och hoppas att man kan höra:P

Fick mitt schema för nästa vecka igår när jag var och jobbade. Jag är ledig nu på lördag och söndag i denna veckan. Sedan nästa vecka så jobbar jag 16.30 till stängning alla dagar utom torsdag... Helgen vet jag inte riktigt hur den kommer bli för det är ju Weels and wings så då kommer det bli en jävla massa hela dagen så troligtvis kommer man att jobba hela fredagen och lördagen. Sedan är det svårt att veta när man kan stänga en sådan kväll, så sjukt mycket folk i stan. I vanliga fall brukar vi försöka stänga vid 21, men de är ju då allt folket kommer in till stan ju! Jag har en lååång helg att se fram emot nästa vecka. Men först ska jag ta till vara på denna lediga helgen som jag har att vänta. Dagarna går så sjukt snabbt nu när man jobbar hela tiden, jisses det är snart helg ju. På lördag har jag min första lediga dag på över två veckor, har jobbat VARJE dag( även söndag, gott med OB) sedan den 24 juni.. Jag är värd lite ledigt i helgen:P 
På lördag åker vi till IKEA och kikar lite och på söndag blir det mest troligt Liseberg..

I veckan fick jag även ett brev om att jag är antagen till Naturkunskap B kursen till hösten. De kunde ju faktiskt vart så illa att de hade vart för få som sökt och kursen inte hade startat, men jag hade tur:) Så till våren blir det sjuksköterska:)

Magen kurrar, nu ska jag äta:) Ha en fin dag.

Kram Kram 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis kommande nurse!!

2009-07-08 @ 14:35:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0