Nurse Sandra

Japp, det är jag det. För jag kom in! På första intagningen, hade plats 29 av jag vet inte hur många:) Det är skit samma, jag kom ju in!
Vet att jag har mycket tufft arbete framför mig, men det kommer absolut vara värt det!
Jag är så glad just nu, det pirrar i magen på mig. Det ska bli så spännande. Jag har väntar så på att få svaret och nu gick jag in en snabbis bara för att kolla om det hänt något, trots att jag var inne innan idag vid 11;) Svarade självklar jag till min plats direkt.
Det hela firades med lite chips, Sofie brygde en kopp kaffe och Veronica tog en kopp te;) Glad att de var här med mig, hur kul hade det varit att vara helt ensam efter att fått veta något sådant. Mattias är nämligen och jobbar men kommer nog att komma hem snart hoppas jag.

Åh vad glad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0