Moster kommer på besök:)

Idag kommer min moter hit och hälsar på, ska bli mysigt:) Har inte kommit så långt än idag, sitter här i mina pyjamas byxor. Blev inget jobb igen och jag känner nu att det var nog bara bra det, jag har blivit förkyld igen. Skönt att man snart ska börja plugga så att man slipper alla basilusk-barn:P

Satt precis och läste lite på aftonbladet och hittade detta;



..; Ett hus i London som är lika brett som popstjärnan Britney Spears är lång, 167 cm. Helt sjukt:P Det är precis att sängen går in. Men huset har ändå källare och fyra våningar, måste bli ett väldigt springande i trappor bara för att röra sig mellan två rum. Som det stod i artikeln så är det inget hus för barnfamiljer. Jag tycker att det var lite häftigt, men häftigt är dyrt, 6.5 miljoner. Jag skulle säga att det är typiskt London med såna här små ihop-tryckta hus.

Haha, just det. I natt vaknade jag plötsligt av att Mattias låg brevid mig och skrattade högt. Helt sjukt, man börjar ju undra vad som är fel med honom:P
Han hade drömt att han var på McDonalds med en kompis och denna hade beställt en stor meny, 10 cheese, med pommes och läsk eller var det var. Det var i alla fall det han tyckte var så roligt, att han åt så mycket:P  Jag blev mest orolig för att Mattias höll på att få något slags psykbryt efter att ha jobbat så mycket det senaste eller något. Efter att han berättat om sin dröm så var han tyst ett tag sedan började han fnissa och skratta igen, vet inte hur länge han höll på, men jag somnade om.
Jag säger då det. Mycket har man varit med om under dessa två åren med Mattias, han har mycket konstigt för sig i sömnen. En gång gick han upp och skrek "grodlever" samtidigt som han sparkade sönder ett par ljusstakar som stod på golvet:P

När jag ändå skriver om Mattias drömmar så måste jag bara berätta om hans otroliga avundsjuka för Edward i Twilight:P
Igår berättade han för mig att han drömt om Edward.

Edward hade stått naken på en äng (troligtvis Bella och Edwards äng, som är med i filmen) med ryggen emot, han hade vänt sig om och blinkat med ena ögat och log ett stort leende. Sedan vände han sig om och Mattias sa till mig (i drömmen) "Han hade inte så stor som man skulle kunna tro"
Hahah, på riktigt, jag börjar nog faktiskt bli lite orolig för Mattias.  


Kommentarer
Postat av: mina

Inte skoj att du har blivit förkyld..krya på dig.Skoj att din moster ska komma på besök denna dag...Jag sov jätte skönt i vaggan när jag var liten så det lär min prins med göra :) Ha en bra torsdag.kram

2009-12-10 @ 11:24:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

haha vad coolt hus ^^



sv: det gick bra på röntgen idag :) kram

2009-12-10 @ 17:27:04
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0