Lördag

Vilket väder det har varit idag, typiskt december-väder med stålande sol hela dagen. Tycker mer att det har känts som en riktigt fin vårdag idag.
Mattias jobbar, som så ofta annars för tillfället. Jag sov länge och gick sedan ut på en promenad längs Ätran med kameran i högsta hugg.
Efter det har jag egentligen inte gjort någonting. Gick och handlade lite till kvällens middag, kyckling och potatisgratäng blir det. Just nu står det faktiskt i ugnen och här luktar så gott. Mattias kommer hem om 20 minuter och då hoppas jag att allt ska vara klart.

När vi ätit ska vi hem till Mattias familj och fira hans lillebror som idag fyller 2år:)
Eftersom att vi såg vilka talanger han hade igår när vi var i ishallen så ska han få en hockeyklubba, sedan köpte jag en bok med bilar och grejer också. Det är svårt att komma på något att köpa, oavsett vem man ska köpa present till. Men när man väl hittat en grej så börjar man hitta en massa saker som man vill köpa, det är så typiskt.


Inflyttningspresent som min pyssliga Moster hade gjort:)









Hoppas att ni har en bra och mysig lördag:)




Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

sv: Jag är i 7e graviditetsmånaden, man räknar att det är 10 månader^^ Så det är 3 månader kvar ;) 15 veckor.



Ja tiden går sjukt fort! kram

2009-12-20 @ 14:47:48
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in - önskar en god fortsättning

Haft en bra jul?



många varma kramar Jessica

http://jessicalillsmeds.se

2009-12-26 @ 19:28:09
Postat av: Emma!

sv; Nja det var bara lite böcker till en uppsats bara. :) Nä det är så satans dyrt, jag kopierar väldigt mycket i de böcker man bara behöver några sidor men hittills har jag bara köpt 3 böcker! Men jag har bara gått en termin med så^^

Nä hon kommer inte komma in tror hon, för hon ligger ganska långt bak i reservlistan. Hon söker nog in nästa år ist. När börjar du? :9

2010-01-04 @ 22:28:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma!

Ja tack själv! Ja det var ett tag sedan nu och sådant här får vi göra oftare tycker jag! :D

2010-01-09 @ 00:17:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0