Final i Idol ikväll.

Som att någon skulle missat att det var idag;)
Skrev ett inlägg innan idag men det har försvunnit, var helt säker på att jag publicerat det, konstigt.

Det jag hade rekomenderat i mitt försvunna inlägg var i alla fall detta klipp; http://www.tv4.se/1.1387347/2009/12/10/finalisterna_hanar_varandra

Så roligt, tycker jag;) När man ser detta så ser man vilka fina personligheter de har båda två så är det svårt att säga vem som ska vinna. Men när man hör dem sjunga så är Erik min favorit. Minnet av Run to the hills förra veckan är färskt. Jag hade rysningar hela låten och en bra stund efter att han slutat sjunga till och med. Det var sååå bra!

Idag har jag och älsklingen varit i stan och shoppat lite julklappar så nu har jag bara kvar till en person, sedan är jag helt klar:)
Fick även ett par nya leggins utav Mattias, behövde verkligen det eftersom att de jag har nu är helt sönderslitna:P

Missa inte Idol ikväll! Och kolla på klippet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0