Det är en dag imorgon också..

Då satt man här igen... Imorgon börjar min termin på Komvux, vi ska bara ha lite info imorgon och få schema mm. Har faktiskt inte tänkt på det på hela dagen, men nu när jag satte mig här så såg jag mitt antagningsbesked och då kom nervositeten. Som att börja ettan på gymnasiet igen:P Nej, så illa är det faktiskt inte, då var jag nervös. Nu känns det riktigt lika illa, jag tror att det beror på att här är det så blandade åldrar. Det är inte bara en massa hemska 16 åringar, utan detta är vuxna människor. Jag vet inte varför det egentligen ska vara så stor skillnad, men det är det.
Det ska i alla fall bli roligt att få veta lite mer om hur det ska fungera och vad jag ska göra. Visst ångrar jag att jag inte lästa naturkunskap B på gymnasiet, men just då, när man skulle välja så kändes det bara som något svårt och onödigt. Det var innan jag visste vad jag ville bli. De som läste NaB på gymnasiet hade det väldigt slappt, många inställda lektioner och disskussioner. Detta som jag ska göra nu är nog något mer teoretiskt. Men jag tror ändå det är bra nu när jag bara har en sak att fokusera på. Jag har alltid varit den som längtar till skolan (inte hela sommarlovet men sista veckan:P ), inte för att skolan är kul men för att jag gillar ansvaret. Jag vill ha läxor och något att arbeta med. Det känns som att jag kommer klara kusren jättelätt och snabbt, hoppas att jag inte behöver bli besviken på mig själv. För det är ju bara mig själv som jag har att skylla nu när jag ska läsa flex.
Efter att jag vart på den här lilla info:n så ska jag till Bella som precis kommit hem från sin resa.  Ska bli kul att träffa henne igen:)
Ne, ska man orka med en sådan dag så får man nog ta och krypa ner i sängen snart..

Vi hörs snart igen;)

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du kommer precis likt en världsstjärna till sprinter att springa dej igenom hela denna kursen! Du är bäst, älskar dej!



2009-08-19 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0