Välkommen Älskling;)

Då satt man här igen, försöker komma på vad älsklingen har sagt att han önskar sig när han fyller. Man säger alltid en massa saker som man vill ha men när födelsedagen eller julafton närmar sig så vet man aldrig vad man vill ha. Har faktiskt redan nu börjat med en önskelista till julen på mobilen. Det är bra att alltid ha den med sig för man vet aldrig när man kommer på något bra.

Mattias skaffade en blogg idag, efter att jag har tjatat på honom ett tag. Men nu är frågan om jag verkligen vill tipsa om den då han skriver mycket bättre än vad jag gör, vill ju inte förlora de få läsare jag har;) http://themeaningofsoul.blogg.se
Där är den i alla fall, jag älskar dig Mattias. Som ni kan läsa där så har Mattias, eller vi, precis sökt en lägenhet i falkenberg som vi verkligen hoppas på att få:) Vi tänkte först föröka få en lägenhet i Tvååker, så att jag kan ha nära till skolan och Mattias till jobbet. Men denna lägenheten låg på cykel avstånd från stationen och det tar bara en kvart att åka tåg till Varberg, så jag tror att det skulle bli perfekt. Hoppas verkligen att vi får den.

Jag har varit alldeles för dålig på att läsa nu den senaste veckan så nu ska jag lägga mig och läsa något kapitel eller två:)


Jag, älsklingen och min student-tårta på, tro det eller ej, studenten!



Massa god natt kramar från Sandra

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Sv: Gött att höra! :D Det är fint fint här! :D

Sker imorgon (Idag torsdag)?



en canon EOS 400D är väldigt bra som första kamera :D hehe. Och rekommenderar ett laddningsbart batteri,. Batteriet håller längre än vad man tror :D

2009-08-27 @ 03:23:35
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Masken Mattias

Åå Så du gör reklam för mig? Då får väl jag göra det samma sen!

Älskar dejjjeee!

2009-08-27 @ 19:24:39
Postat av: Fru Evelina

vilken fin tårta du hade på studenten!

hoppas du kommer på en bra present, det är alltid lika svårt till karlar tycker jag =)



kram

2009-08-28 @ 09:14:41
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0