Till London och tillbaka för 200 spänn..

Japp, det är så bra som det låter! Den 9 november åker jag och Mattias till London och kommer hem igen den 12.
Vi sökte lägenheten i London och fick veta att vi fick den idag, sedan skulle vi kolla på om priset på flygbiljetterna ändrats något på ryan air, och det hade de. Istället för 1300 för två biljetter tur och retur så kostade det nu 86 kronor, och sedan tillkom det en kostnad för att betala det hela med kort. Lägenheten sedan betalar vi 900 kronor för, så allt som allt så blir det en resa för 650 spänn/person. Inte illa får jag allt säg! Jag vill att det ska bli november nu på en gång.

Info:n idag gick bra och jag fick ett blankt schema, kändes väl lite som jag kunde levt utan den lilla info vi fick, men nu har man i alla fall gjort det. Efter det åkte jag ju som sagt till Bella, alltid lika mys att vara med henne. Gick en långpromenad och spelade yatzi:) Det är så skönt att bara kunna vara, man behöver inte göra något speciellt och man behöver inte ha något att prata om hela tiden, utan pinsama tystnader, man kan bara vara.

På eftermiddagen sedan när vi satt och åt så ringde de från biblioteket och sa att jag kunde komma och hämta min bok, Twillight på engelska:) Så nu har jag en massa läsning att se fram emot, plus att jag blir bäst på engelska:)


Bellas och deras ena kattunge i köksblommorna, somnade senare där:P

De var så söta, om de ändå kunde stanna där. Attans att inte Pippi´s krumilurpiller inte fungerar (jag vill aldrig bliva stur)

Pojkvännen ligger i sägen och läser SOLO, tror jag ska gå och göra honom sällskap..
Ha en fin kväll!

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: 18åriga fru Sofia - i väntan på bebis

mysigt med london! =)



Haha, jo killar brukar inte kunna sköta sånt..=)

2009-08-20 @ 09:23:59
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh det var inte ett dåligt pris! förstår att du längtar =)

och så söööta missar!! kattungar är det sötaste som finns!



kram!

2009-08-20 @ 10:02:42
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0