Sola?

Här ställer man klockan på halv 9 för att alla sa att det skulle bli så himla varmt och skönt idag. Visst, det hade väl varit skönt om det inte hade blåst på jäkligt.
Vaknar vid halv 9 och ligger kvar och drar mig en stund sedan går jag ner för att gå ut på altanen och känna hur varmt det är. Herregud, fötterna lyfte från marken och jag fick krampaktigt hålla mig fast i dörren eftersom jag höll på att blåsa iväg (nästan så i alla fall). Går in och låser dörren igen, äter frukost och läser solo. Då har man gått upp tidigt i onödan och måste fördriva tiden fram tills man ska och jobba vid 2. Vilken jäkla tid att börja, det är visseligen jag som har gjort schemat men ändå. Förstör hela dagen när man ska iväg så, man hinner inte hitta på något vettigt varken innan eller efter..
 Det får bli till att läsa Twiliht istället, i sängen, under täcket och med ljudet blåsten utanför fönstret...

Kram Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0