Ny vecka som väntar

Då var den ännu en söndag. Jag kan inte fatta att sommaren snart har gått, och att alla snart börjar skolan. Men inte jag denna gången (mer än min lilla NaB kurs som jag ska läsa på flex). Det var ju inte alls längesedan vi stod där på flaket i regnet och sjöng. Det som är bra med att skolan börjar är att då kommer det fina vädret att titta fram igen, det brukar alltid vara så när man väl sitter därinne i klassrummet igen:P

Helgen har varit riktigt bra. I fredags jobbade jag och sedan åkte jag till Mattias och vi bestämde oss för att köpa lite revben och vitlöksbröd och sätta oss nere vid Ätran och ha det lite mysigt. Efter det kollade vi på baksmällan. Den var rolig, Mattias tyckte nog att den var lite roligare än vad jag tyckte men den var bra.
Lördagen började med film-tittande och frukost i sängen. Efter det var det dags för lunch så vi köpte pizza och åkte ner till stranden och satt där i solen, åt och hade det skönt.
På kvällen var det jobb som väntade och det är även det som jag har roat mig med idag.



Bild från våran myskväll tagen med den nya mobilen. När man tar bilderna så ser de verkligen hett värdelösa ut men när man väl fått in dem på datorn så ser de faktiskt helt okej ut för att vara 2 megapixel.

Ha en skön kväll:)

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0