Mycket händelserik dag..

Måste bara börja med att säga att blogg.se är irriterande långsamt just för tillfället, och det är lite jobbigt faktiskt. Jaja, här sitter jag i alla fall med en kopp "Varma kopppen" med smak av blåbär och hallon och lyssnar på soundtracket till Twiliht. Mycket tjat om Twilight nu, jag vet, men ibland går man in i såna "Twilight perioder";)

Som sagt, händelserik dag, eller egentligen inte. Det enda händelserika som hände idag var att jag blev intervjuad av en medborgare från Portugal, portugis med andra ord. Och inte för vilken tidning som helst utan en om sport, tror att den hette Bollen om man skulle översatt det.
Ni som känner mig vet hur komiskt det är, jag-sport- haha. Ojojoj. Men jag varnade honom faktiskt innan att jag inte visste någonting om sport, men han ville ha med mig ändå:P
Han frågade lite frågor om vädret här i Sverige då han tyckte det var konstigt att behöva använda jacka redan. Sedan frågade han vem jag tyckte var bäst av Ronaldo och Zlatan, hehe, som att jag skulle veta vem som är bäst fotbollsspelare men mitt svar fick bli- "I guess I have to say Zlatan because he´s from Sweden". 
Jag tror att Portugals sprortnördar kommer bli roade av mina svar, tyckte mest att jag svarade "no" och "I don´t know".
Sedan skulle det även ta lite bilder. Jag fick sitta i en av våra sackosäckar och vila armen lite snyggt över en kudde klädd i min fula jobb tröja och uppsatt hår. Så det var ingen liten profilbild som Hallands Nyheter brukar ta till sina "Dagens fråga" utan det var en hel-bild, ah mina rosa crocs hade jag ju också, hoppas de klipper bort fötterna (och huvudet).

Hade tänkt att lägga upp lite bilder idag också men eftersom att allt går så fruktansvärt långsamt så får det vänta.
Skön måndags-kväll på er!

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0