Löshår

Idag tänkte jag göra mig lite extra fin, det är ju fredag. Mitt löshår har hängt i mitt fönster (jag vet att det låter konstigt att det hängt där men det är det enda stället där de kan hänga rakt.) i alla fall, där har det hängt sedan balen i juni. Jag skulle använt det på studenten och jag hade i det och allt men innan jag skulle åka kom jag fram till att jag såg bäst ut som jag gör, med mitt korta, tunna hår. Men ibland vill man ju bara känna sig lite speciell och jag älskar att ha långt hår.
Jag tänkte att jag skulle göra mig färdig i tid så att jag hinner men nu visar det sig att jag är färdig alldeles för tidigt, ska inte åka förrän om 1½ timma. Såå synd, då får jag tid till att läsa istället:P 
Det första kapitlet i Twilight, på engelska, gick ganska långsamt och jag skrev upp typ var och varannat ord så att jag kan kolla upp vad de betyder och faktiskt lära mig något under tiden. Men nu när man har läst ett tag så flyter det på väldigt bra, och visst, jag förstår inte alla ord men antigen så fattar man i samanhanget eller så kollar man upp det. 

Om en stund är det som sagt jobb som väntar och efter det ska jag till Mattias så får vi se hur vi spenderar kvällen om det blir utgång eller inte.
Oavsett vad så får jag vara med min älskling.


Här är jag och mitt hår:P                                                               

Och här är jag och Danny D. Duck

Ha en bra fredag alla där ute:)

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: 18åriga fru Sofia - i väntan på bebis

jag ska också ta och läsa twilight böckerna någon gång ^^har hört att dom är jättebra!



Nej bilden är från google :) men vidrigt som tusan! kram

2009-08-30 @ 10:36:06
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 18åriga fru Sofia - i väntan på bebis

sv: Eddie är vovven jag är dagmatte åt, varit det sedan januari ^^ kram

2009-08-30 @ 10:52:27
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du är så vacker så!!!

2009-08-30 @ 21:16:26
URL: http://themeaningofsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0