Gymnasiet

Idag börjar skolan för de flesta häromkring, och jag sitter här hemma och kan inte fatta att det är tre år sedan jag satt där i Aulan och var nervös.. Idag har min lillebror gått igenom samma sak:P Just nu sitter de väl i ett klassrum och lär känna varandra. Det ska bli roligt att höra hur han har haft det sedan. Men jag kan verkligen inte förstå hur tre år gick så jäkla fort, och att jag sitter här nu och ska iväg till jobbet. Även min lilla kusin Emelie börjar skolan idag, det var ju inte alls längesedan hon föddes.. Herregud vad man börjar bli gammal:P
Just nu försöker jag få tag på min lärare som jag ska ha i Naturkunskap och jag får olika nummer av varje person som jag kommer fram till, ingen av dem är alltså den som jag ska ha tag på. Sitter även och kollar runt om man kan hitta någon begagnad NaB bok att köpa då jag inte känner för att lägga 400 kr på en ny. Ingen som har en att sälja? Någon som råkat sno med sig en från gymnasiet (Naturkunskap B, Skriven av Henriksson?) ?
Jag får väl fortsätta med mitt ringande och hoppas att jag kommer fram snart..


Ha en bra dag alla!

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0