Ännu en dag..

Igår var jag fruktansvärt omotiverad till allt och kände mig hänging, inte alls sugen på att jobba. Inte blir det så mycket bättre när chefen ringer en timme före stänging och säger att vi kanske inte kan ha öppet i höst.. Visst, jag förstår honom, till 100%, och jag hoppas att jag för komma tillbaka nästa sommar, men ändå, allt blev så jobbigt helt plötsligt. Nu måste jag kanske hitta ett nytt jobb. Jag säger kanske eftersom att han inte har bestämt än helt säkert, men det lutar åt stängning. I vilket fall som helst så är detta det bästa jobbet jag haft hittils och jag har trivts så bra med alla som jobbar där.
Så nu blir det i alla fall att jobba järnet tills sista augusti så får vi se vad som händer sedan. Mattias hade som förslag att jag kunde jobba på Torsåsen i Falkenberg, men aldirg i mitt liv att jag kommer att stycka en kyckling! Aldrig, då är jag hellre arbetslös och fattig.
Vi får hoppas på det bästa. Nu ska jag iväg och sälja glass som en tok, kom och köp!

Ha en bra fredag:)



Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0