Vilken påsk!

Vilken påsk helg det har varit, riktigt sommarväder ute. Man börjar undra om det verkligen bara är April, är vi en månad efter?
Igår var vi på Skrea Strand och åt glass, riktigt god sådan! Det är så kul att kolla på allt folk nu, några går i jacka medans andra ligger och solar i bikini. Det sammanfattar lite hur man känner själv. Ska man ta jacka? Det är ju bara april, ser det inte för sommrigt ut om jag har på mig detta? Men vad ska man göra då, det är ju så varmt och skönt!
Idag har jag suttit på balkongen i bikini och pluggat, tenta på fredag... Har bara två tentor kvar nu sen är det sommarlov! Jag har också fått schemat för första delen av sommaren och det ska bli riktigt kul att komma tillbaka till jobbet igen:)

Vi har också ett litet arbete som ska vara klart i slutet av denna kurs, det handlar om att göra någon förändring för att förbättra hälsan. I sjuksköterskeyrket möter man ibland människor som måste sluta röka eller går ner i vikt eller vad det nu kan vara, för sin hälsa, så nu ska vi få testa på  att ändra något själva.
Jag har velat fram och tillbaka och inte orkat ta tag i det men nu måste jag börja för vi ska hålla på med den här förändringen i 5 veckor. Har suttit och letat lite info här nu på kvällen och det var då jag kom fram till att jag kanske ska dela med mig här om vad som händer under dessa fem veckorna. Så kanske man blir lite extra peppad:) Tänkte berätta mer om detta imorgon.


De söta små kultingarna vid Vallarna här i Falkenberg.


Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Almaღ

naaw, så söta små grisar :)

Och ja, Alma har ofta lite halvknasiga med söta sovstilar, benen ligger vikta lite hur som helst haha :)

2011-04-26 @ 10:38:37
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0