Så, undrar ni, hur gick det?

Och det ska ni också få veta. Det gick inte alls.. Fudgen ville inte stelna, jag tror vi var lite för otåliga med kokandet. Vi doppade i ett glas med vatten och allt det där men den gick väl kanske inte riktigt att forma så som det ska vara;) Vi får helt enkelt göra om det hela igen! Den där kolan som står i kylen nu är alldeles för kletig och lite väl mäktigt att äta upp allt:P

Idag skrev jag färdigt min examinationsuppgift för denna kursen och det är riktigt härligt ska jag tala om. Sån underbar känsla när man trycker på skicka och känner att det inte finns något mer man kan ändra på innan resultatet kommer. Det värsta som kan hända då är att man får komplettera så det är inte så illa det heller.
När väl detta var gjort idag gick jag och hämta min moster för lite lunch på Blå Dörren, mycket gott!

Efter hemkomsten har jag verkligen inte pluggat någonting, en halvledig dag unnar jag mig allt. Imorgon är det Anatomi och Fysiologi som väntar.


Drömmer mig tillbaka till värmen. Fast jag gillar snön, tro inget annat! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica- Alma ღ

tror hon kan ha 50 och den var slut på typ alla ställen jag har kollat!!!

2010-12-09 @ 17:05:48
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/
Postat av: Jessica- Almas mammaღ

Ja den som sandra bodde i. Ja, det blir skönt. Här är ju hemskt att bo:P

2010-12-09 @ 21:37:36
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0