Akuten

Det har varit en mycket händelsefull dag idag:P
I natt när jag skulle hämta Mattias inne i stan så hände en liten olycka. Jag stannade med bilen och väntade på att han skulle hoppa, när jag sedan vände mig om för att kolla vad det var som tog sån tid såg jag honom ligga på marken.
Ut ur bilen, upp med Mattias- och en hängande arm, sedan hem. Väl hemma hade han väldigt ont och armen var lite svullen men jag trodde inte att det var något värre än så.
Tillslut somnade vi och vaknade sedan vid 5. Då det fortfarande gjorde lika ont så ringde jag 1177 och hon tyckte vi skulle åka in. Sagt och gjort. Inne vid 6 och sedan en evig väntan. Vid var vi hemma igen med en bruten och gipsad arm (och en kräkande pojkvän i en härlig kombo av narkotika, bakfylla och ingen mat på hela dagen).. Så efter fyra timmars sömn inatt och sju timmar på akuten är man rätt seg nu. Resten av denna dagen kommer att vara väldigt lugn.

Detta kan verkligen bli ett test för vårt förhållande, 4 veckors sjukskrivning och jag som har mycket hemstudier tillsammans på våra 38 kvm;) Mattias kommer bli fruktansvärt rastlös. Det han tycker är värst dock är att han inte kan spela hockey. Tycker synd om min älskling! <3

Ha en fortsatt bra lördag! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare! Hoppas att han kryar på sig snart! :)



Nädu jag vet inte vad Moringa är faktist men det är små blommor på etiketten runt om så kanske någon slags blommdoft! :)

2010-12-12 @ 19:51:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0