Min mamma är en Milf, de ni;)

Mycket händelserik helg detta. Fredagen började med jobb mellan 10-17 sedan träffade jag Bella och vi gick och köpte glass, sedan gick vi och satte oss vid min familj och lite annat folk och kollade på alla bilarna som var i stan. Det har nämligen varit Weels and Wings i stan denna helgen, vilket innebär en massa snygga- (och mindre snygga) bilar och en massa fulla människor (däribland raggare). Senare skulle Bella åka till Göteborg och festa där, jag stannade med familjen och kollade på bilar och åt en mycket god pizza:P
Egentligen var det meningen att jag skulle gå och träffa Sofie och Veronica efter maten men det blev inte av, jag var helt enkelt för lat för att orka gå iväg. Sedan så tycker jag verkligen inte om att röra mig alldeles ensam i stan när alla är så fulla och jobbiga. Men då har jag såna fina kompisar att de kom till mig istället och satt där med oss tills de skulle åka hem, det var kul att träffa er, och förlåt för att jag inte kom till er, ni är underbara!

Vi blev i alla fall sittandes där till klockan var 12, då började vi gå mot bilen. Gick även förbi jobbet på vägen, de låg helt utslagna inne på golvet och hade haft massa att göra hela kvällen, de fina vädret gjorde absolut folk sugna på glass. Lite skillnad mot hur det var på Lördags kvällen när jag själv jobbade, vi hade förberett oss på att det skulle bli den värsta kvällen, men eftersom att det var kasst väder hela kvällen så var där inte alls mycket att göra, folk var mest sugna på kaffe i regnet. Vi kunde i alla fall stänga vid 11, så efter det gick jag och träffade mamma och pappa. Kollade på lite bilar och åkte sedan hem igen.
Mamma och pappa hade även vart på bio under kvällen och sett The Proposal, som de verkligen rekomenderade. Vad jag förstod så hade pappa även fällt en lite tår;)

Jo, det här med att min mamma är en milf, haha (skrattretande). Jag och mamma var påväg till bilen igår och när vi gick där så kom det fram en kille som var typ 20 eller nått och sa till mamma att hon var en milf. Hon fattade ju självklart inte vad han sa så hon var tvungen att fråga igen, trots att jag sa till henne att hon inte skulle fråga:P Han sa det i alla fall igen och hon fattade ju sjävlklart fortfarande inte, men jag fick senare förklarat det. Så kul jag har haft åt detta, min mamma! Haha.

Ikväll blir det jobb, men det är sista dagen nu innan jag har en veckas semester:) Sååå härligt. Jag bad om att få vara ledig mellan onsdag och söndag för det är då vi ska vara i Luxemburg men han var så snäll att jag fick ledigt hela veckan. Det kan verkligen behövas efter att ha haft två lediga dagar sedan vi öppnade den 24 juni.



Ha en underbar söndag:)

Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0